året som gått ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja.... det har jag nog säkert gjort ;)
2. Höll du några av dina nyårslöften? jag hade faktiskt inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej..
4. Dog någon som stod dig nära? nee
5. Vilka länder besökte du? öhhh, skåne...? Om det räknas som ett land vill säga ;P
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Mer skolork och jobb
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? öhhh, ska man komma ihåg datum?? ;)
8. Vad var din största framgång 2010? Det vet jag inte.. men jag har nog lärt mig och reda ut saker mkt bättre.
9. Största misstaget? Jag har nog ganska många misstag..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte så mkt.
11. Bästa köpet? öhhh, vet ej...
12. Vad spenderade du mest pengar på? Hästen<3
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla runt omkring mig <3
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Ajajaj
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Tyvärr ledsnare tror jag..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Försökt tänkt mer posetivt
17. Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt för mkt på alla andra, och tagit andra före mig själv.
18. Hur tillbringade du julen? hemma :D <3 och hemma hos evis och roger och i lillkyrka kyrka ;)
19. Blev du kär i år? Ja...
20. Favoritprogram på TV? Kommer inte ihåh
21. Bästa boken du läste i år? Jag läsa??!
22. Största musikaliska upptäckten? öhhh....
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kommer fan inte ihåg...
25. Något du önskade dig men inte fick? Det kommer jag inte ihåg.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt nog tårta tror jag ;)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Lita olika..
29. Vad fick dig att må bra? familj, vänner och djuren <3
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Alltså vad är detta för frågr..
31. Vem saknade du? Farmor!<3<3<3<3 Saknad min älskade Farmor och världens bästa vän <3
32. De bästa nya människorna du träffade? Massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0