E det fel på mig???

Nu kanske alla tror att jag inte trivs med mig själv och så.. Och det kanske är sant i vissa situationer... Just nu känner jag att mitt humör går upp och ner, mina känslor vill inte riktigt bestämma sig. Jag vet att jag gillar en person men när man ser den personen så vet jag inte om jag ska vara glad eller arg..
Det känns som jag tappat allt, har ingen livsknista kvar :( Och det känns som ingen kan göra något åt saken, så får se hoppas allt blir bättre snart, för jag orkar inte gå upp och ner i humöret..

Så om folket undrar varför jag inte riktigt är mig själv nu på ett tag så är det för jag är inte riktigt i topptrim just nu.... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0