Mina drömmar (Dag 10/20)

Mina drömmar är att starta eget företag inom hästvärlden. Då kanske alla tänker varför vill hon göra det när man inte tjänar så bra coch det är många arbetstimmar/år. Jo det ska jag berätta för er, jag vill jobba med dessa fantastiska djur. Det är liksom inte som om man skulle vara kontorsnisse liksom gör samma sak varje dag sitter och håller på med papper och sitter vid datan... När man jobbar med djur i allmänhet så vet man ju liksom inte som kommer hända då djuren är ju också indivuder som är precis som oss människor dom kan ha vaknat på fel sida m.m.
Jag vill starta ett försäljnings/tävlings/in-och tillridnings stall. Vill ha ett stall med 30-35 boxar och sen ha en jätte stor lösdrift där alla fölisar och unghästar som inte är inridna eller är under inridning eller under utbildnig. På gården ska det finnas en paddock och ett stort ridhus. Det ska finnas massa med hagar då alla hästar ska stå ute länge om dagarna, det spelar ingen roll om det är hästar på elitnivå eller en 4 åring som är under utbildning. Ute ska dom vara!  
Ska ha ett stort fint hus. Ska ha hundar och katter och sen så ska man ju ha en man. Mannen behöver inte vara intresserad av hästar men skulle vara skönt om han iallafall skulle vara villig och hjälpa till med hö och halm körning. Så småning om blir det ju då dax att bilda familj m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0